Medlemskap i Uddevalla Golfklubb 2024

Spelar du mycket eller lite golf? Vi har ett medlemskap som passar dina behov. Motionärer och tävlingsgolfare, medlemmar och gäster.

Hos oss kan alla trivas och utveckla sitt golfspel. Välkommen att bli en del i vår gemytliga gemenskap!

SENIOR

• Spel alla dagar
  • Greenfee Samarbete
  • Rangebollar
27+ år 7.200 kr
22 år-26 år 5.300 kr

JUNIOR

• Spel alla dagar
  • Greenfee Samarbete
  • Rangebollar
15-21 år 2.200 kr
0-14 år 1.100 kr

NY MEDLEM

Vi vill välkomna Dig som medlem! Därför erbjuder vi dig rabatterad årsavgift under ditt allra första år med oss.

*Engångserbjudande

*År 2024 5.500 kr

Vanliga Frågor & Svar

Hur gör jag för att bli medlem?

För att bli medlem skrollar du upp till början av denna sida och klickar på knappen Medlemsansökan. Följ sedan instruktionerna på sidan. Har du frågor kontakta ekonomi@uddevallagk.se

Vad finns det för betalningsalternativ?

Det finns 5 olika betalningsalternativ.

Betalkort via MinGolf
Swish via MinGolf
Autogiro via MinGolf
Swish Överföring
Bankgiro

Hur gör jag för att betala?

Så hör gör du vid de 5 olika betalningsalternativen.

1. Betalkort via MinGolf

Gå till sidan ‘MinGolf’ och logga in.
Du hittar årsavgiften under MinGolf > Mina Inställningar. Sedan är det bara att följa anvisningarna.

2. Swish via MinGolf

Se punkt 1 och vid betalningen kan du välja Swish

3. Autogiro via MinGolf

Se punkt 1 och vid betalningen kan du välja autogiro och där ska en blankett fyllas i med uppgifter om vilket konto avgiften ska dras från m.m.
Betalningen delas då upp på det antal månader som är kvar på året under det första året, därefter löper det med 12-månaders intervall. För varje autogiro-delbetalning tillkommer admin.avgift.

4. Swish till klubben

Använd Swish nr 123 614 13 37. Ange ditt Golf-Id och vad du betalar för i meddelandefältet.

4. Bankgiro med eller utan Faktura

alt.1 Sätt in beloppet på Bankgiro 5383-0493. Ange Golf-Id och vad du betalar för som betalningsmeddelande.

alt. 2. Skicka ett mejl till ekonomi@uddevallagk.se och berätta vad du vill betala så skickar vi en faktura till dig. Faktura avgift 50 kr.

När betalas årsavgiften?

Första gången betalas årsavgiften i samband med att du börjar spela, vilket kan vara när som helst under året.
De kommande åren läggs avgiften upp på ‘MinGolf’ i början av november för betalning senast januari.

Hur länge varar mitt medlemskap?

Ditt medlemskap varar så länge som du inte säger upp det. Uppsägning av medlemskap ska göras senast 30 november inför kommande kalenderår.

Hur säger jag upp mitt medlemskap?

För att säga upp ditt medlemskap skickar du ett mejl till ekonomi@uddevallagk.se med besked om att du vill lämna klubben.

När är min spelavgift aktiv?

Din spelavgift är aktiv från den dagen du betalar till nästkommande årsskifte. Detta kan vara bra att komma ihåg om du t.ex. ska åka utomlands i början på det nya året.

Hur får jag ett kvitto till friskvård?

Oftast räcker det med en utskriven kopia av det kvitto du får på MinGolf eller din bank men om det inte skulle räcka, skicka då ett mejl till ekonomi@uddevallagk.se så får du ett kvitto av oss.

Vardag

6.300kr

• Spel alla vardagar

Kombi

4.500kr

• Dubbelt Medlemskap
  • Krav! Avgift om minst 6.300 kr i annan klubb.

Familj 1+

8.300kr

• 1 Senior + Juniorer

Familj 2+

15.100kr

• 2 Senior + Juniorer

Livstid 30+

107.500kr

Livstid 50+

96.000kr

Livstid 70+

37.500kr

• Fritt spel

Lycka är en lång promenad med en putter.

Greg Norman

Etta på golfens världsranking i 331 veckor från 1986 till 1998.